سری جدید اس ام اس عاشقانه

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دست و پایی میتوان زد ، بند اگر بر دست و پاست . . .وای بر حال گرفتاری که بندش بر دل است

***

تنها یک سقوط است که جاذبه زمین مسول آن نیست, فرو افتادن در عشق.

***

دست نوازش برسر یتیمی کشیدن به معنی نوازش به او نیست بلکه به معنی محبت کردن است.

***


آدمها فقط آدمند،نه بیشتر نه کمتر!اگرکمترازچیزى که هستندنگاهشان کنى، آنها راشکسته اى.اگر بیشتر حسابشان کنى،آنها تورا میشکنند!بین آدما باید عاقلانه زندگی کرد !

***

به قول رضا صادقی:همه چی خوبه فقط دلتنگم/ آخه هیچی مثه دلتنگی نیست/دو تا دریاچه تو چشماته ولی هیچ دریاچه ایی این رنگی نیست

 ***

سخته نبودن کنارآدمایی که حتی اگه کنارشونم باشی دلت براشون تنگ میشه.

***

کاش کودک بودم که با هر بار بهانه گرفتن به آغوشی پناه میبردم و آسوده اشک میریختم!!

بزرگ که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی...

***

خداوند بی نهایت است و فرموده است القلب حرم الله...

پس ببین چه وسعتی به قلب مومن داده است!!!

وچه ارزشی بالاتر از این!!!!

پس مراقب قلبت باش که برای غیر خدا نباشد.

***

به یاد شهدا...

پرنده ها به حال ما غبطه خواهند خورد،

روزی که بی بال پرواز کنیم...

***

غنچه از خواب پرید و گلی تازه به دنیا آمد...

خار خندید و به او گفت:

سلام !

و جوابی نشنید...

ساعتی چند گذشت،

گل

چه زیبا شده بود.

دست بی رحمی آمد نزدیک

لیک آن خار در آن دست جهید

و

گل از مرگ رهید...

صبح فردا که رسید،

خار

با شبنمی از خواب پرید،

گل صمیمانه به او گفت:

سلام.

***

در روز هایی که نیستی ... دلم برایت بسیار تنگ می شود ...می دونم تو هم غصه می خوری ...اما ...اما...به قول شاعر ...می دونم تو هم مثل من دلخوری...تو هم مثل من بغضتو می خوری...نگاهت پر از حرف و درد و دله ...ولی خوب تموم میشه این فاصله...از نگاه هم حض می کنیم ...زمین و اسمونو عوض می کنیم

***

گــــــــرچه از فـــــــاصله ی مـــــــــاه ز مـــــــن دورتـــــــــری

ولــــــــی انــــــــگار هـــــــمینجا و هــــــــمین دور و بَــــــــری

مــــــــاه مـــــــیتابد و انـــــــــگار تـــــــــویی مــــــــــیخندی

بــــــــــاد مـــــــی آید و انــــــــــگار تـــــــــویی مـــــــــیگذری...

***

چقدر پایبند بودن سخت است, وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میزند!

***

دوست دارم پریشان،شانه میخواهی چکار؟

دام بگذاری اسیرم، دانه میخواهی چکار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن!

گریه کن پس شانه ی مردانه میخواهی چکار؟

***

ﮐﻮﺩﮎ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ؛ ﺗﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﻨﺪﻡ ﺑﻮﺩ؛ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ؛ ﭼﻪ ﺑﯿﺘﺎﺏ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ؛_؛

***

گفتی تودلم اول واخر خودتی

ازهرچه دارم بهترینش خودتی

خندیدم وزیر لب گفتم که

شاهزاده قصه های من خرخودتی

***

در "زمین" عشقی نیست که زمینت نزند،

آسمان را دریاب.....

***

ورق می خورد تقویم می رسد به روزی که امدنش هیچ کس رو خوشحال نمیکنه حتی خودم رو تولدمو جشن میگیرم با یک کیک تنهایی و چند شمع اشک ویک کادو پیچیده به اندو تولدم مبارک

***

جمعی بودیم هوای غم میخوردیم.

در فصل گرسنگی به سر می بردیم.

چون سیر شدیم دور گشتیم زهم.

ای کاش در آن گرسنگی میمردیم...

***

خودت باش کسی هم اگرخوشش نیامد؛نیامد؛

اینجاکه مجسمه سازی نیست!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 / 6 / 1392برچسب:, ] [ 11:56 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه